fredag 27 juli 2012

Östa

Igår var vi ut med båten en sväng. Det är ju äntligen "sommar". Sol och värme! :)

Vi har haft släkt från Finland på besök i ett par dar och då åkte karlarna ut en sväng och fiska. Sen kom vi andra ut senare med lite mat och fika. Dom kom och hämtade oss vid båtbryggan i Östa och sen åkte vi ut på älven och åt och fikade i båten.


När vi ätit färdigt fortsatte karlarna att fiska och efter en stund ville barnen bada och då åkte vi till Sandön och badade. Karlarna fortsatte fiska.


Innan de kom och hämtade oss knäppte jag detta kort på min dotter Céline när hon badade.

Bilderna är tagna med min mobiltelefon Samsung Galaxy S III.

Jag hoppas att det här vädret håller i sig nu så vi får lite sommar innan skolan börjar igen.

Ha det gott!

//Louise

1 kommentar:

  1. Härliga sommarbilder,
    Jag tycker också om att fotografera och samlar lite bilder i en fotoblogg.

    Många hälsningar från
    Linnea (från scrapbooking forumet)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig.
Det gör mig jätteglad! :D