måndag 23 juli 2012

Ny blogg

Nu har jag bestämt mig för att starta en till blogg. Mitt fotograferande har kommit igång igen och vill nu samla lite av detta på ett ställe. Så i den här bloggen så blir det mycket om foto och runt dessa/detta.

Det blir även mycket vardagsfoton så det blir lite varierande. Det som händer lite runt omkring. ;)

Det jag fotograferar med är Nikon D90, Casio Exilim och min mobil, Samsung Galaxy S3.

Namnet på bloggen är inte spikat ännu så den får heta Lousan så länge. Jag går även under Lousan i min andra blogg som handlar om scrapbooking och annat pyssel. Adressen till den är: www.lousans.blogspot.com. Många av fotona hamnar på dessa projekt.

Jag lägger in ett första foto nu så får vi se vad det blir i nästa inlägg.


Min nya kamera som jag ropade in på en gårdsauktion i lördags. Det är en Kodak No 1 Pocket och har tillhört konstnären Ian Hellström. Före honom så var det hans farfars.

//Louise

3 kommentarer:

  1. Åh, så roligt det ska bli att kika in i den här bloggen, är roligt att fota, men jag behöver lära mig mer. Det går i perioder. Härlig gammal kamera du ropade in!

    Sofie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sofie!

      Ja, jag hoppas det kan falla nån i smaken iallafall och kanske inspirera lite också. Jag har också mycket att lära och det har gått även i perioder för mig eftersom man har en till hobby som vill ha sin tid. ;)

      Kram Lollo

      Radera

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig.
Det gör mig jätteglad! :D